January 26, 2007

رابطه جنسي قبل از ازدواج

در بین شرکت کنندگان، ۳۶ درصد از زنان متاهل ،۴۲ درصد از مردان متاهل قبل از ازدواج رابطه جنسي داشته اند. ( داده ها در جدول های زیر خلاصه شده اند. تمام اعداد به درصد هستند.)
کمتر از نیمی از شرکت کنندگان، در همه گروه ها، پیش از ازدواج هیچ نوع از رابطه جنسی را تجربه نکرده اند. بیشتر کسانی که قبل از ازدواج رابطه نداشته اند، دلیل آنرا عقاید اخلاقی و یا مذهبی ذکر کرده اند.
در حالي كه هيچ زني اولین رابطه را همراه با پرداخت/گرفتن پول را گزارش نداده، 21 درصد از مردان مجرد و 28 درصد از مردان متاهل اولين رابطه جنسي شان همراه با پرداخت/گرفتن پول بوده است. بدون شك آمار كساني كه حداقل يكبار رابطه جنسي با معامله پول داشته اند بسيار بالا تر است.

15 درصد از شركت كنندگاني كه رابطه جنسي پيش از ازدواج نداشته اند، دليل آنرا محدوديت هاي اجتماعي مي دانند.


زن - متاهل

مرد-متاهل

زن- مجرد

مرد- مجرد

رابطه جنسي قبل از ازدواج

36

42

51

48

بله

22

22

21

19

بله، رابطه غير نفوذي

42

37

28

32

خير


زن - متاهل

مرد-متاهل

زن- مجرد

مرد- مجرد

چرا نه؟

86

71

70

50

عقايد اخلاقي و يا شرعي

11

15

15

16

محدوديت هاي اجتماعي و يا خانوادگي

3

15

15

34

مورد مناسبي پيش نيامد

در صورت داشتن رابطه جنسي پيش از ازدواج، اولين رابطه تان با چه كسي بود؟

زن - متاهل

مرد-متاهل

زن- مجرد

مرد- مجرد


63

22

6

2

اولین بار همراه با همسر فعلی ام (سابق)

28

49

90

77

اولین بار همراه با دوستم پیش از ازدواج

0

28

0

21

اولین بار همراه با پرداخت/گرفتن پول

9

2

4

0

اولین بار تحت آزار جنسی




2 comments:

Anonymous said...

فقط 30% نه؟!

Anonymous said...

بسیاری از دختران (یا شاید هم پسران، نمی دانم) به این دلیل به رابطه جنسی قبل از ازدواج روی می آورند، چون از انتظار کشیدن برای ازدواج و به نتیجه نرسیدن انتظار خسته شده اند. آنها، عبور عمر خود را می بینندو در ضمن بسیاری از دختران دیگر را هم می بینند که سالهاست در انتظار ازدواج هستند ولی فرجی حاصل نشده است. خسته شدن از این همه انتظار، فشارهای جسمی و روحی غریزه جنسی و میل به تجربه کردن بالاترین لذت (که حتی برترین لذت بهشت نیز می باشد) باعث کنار گذاردن حیا در شمار زیادی از دخترهاست. گفتن همه این حرف ها دردی را دوا نمی کند. من روی سخنم با مسئولین نیست زیرا آنها تحت هیچ شرایطی به وظایف خود عمل نمی کنند. روی سخنم با پدرها و مادرهایی است که بدون در نظز گرفتن شرایط جامعه و دخترشان، با پاسخ رد به خواستگاران، زمینه بروز چنین روابطی را ایجاد می کنند. البته یک طرف مهم دیگر قضیه هم دخترانی هستند که هیچ خواستگاری ندارند و والدین با کمال حماقت (ببخشید) منتظر خواستگاری در قرن آینده اند و هیچ تلاشی برای همسریابی فرزندشان نمی کنند زیرا هنوز در دوره گذشته و زمانی که خود ازدواج کرده اند، سیر می کنند.